Ukrepi COVID-19
OBVESTILO
CENJENE STRANKE OBVEŠČAMO, DA IMAMO ZARADI POOSTRENIH ZDRAVSTVENIH / VARNOSTNIH RAZMER ZARADI
EPIDEMIJE COVID-19
IZDOBAVO BLAGA PREK DOSTAVNIH SLUŽB IN PREVZEM NA VHODU POSLOVALNICE, VSTOP V POSLOVALNICO NI MOGOČ *
*Osebni prevzemi pred poslovalnico/na vhodu poslovalnice so možni, ostala naročila pa nemoteno izdobavljamo prek dostavnih služb.
ODDAJA IN PREVZEM ARTIKLOV IZ SERVISA STA MOŽNA PO PREDHODNEM DOGOVORU S SERVISOM. ZA IZVAJANJE SERVISNIH STORITEV JE POTREBNA PREDHODNA NAJAVA IN DOGOVOR S SERVISOM.
SPREJEMAMO NASLEDNJE NAČINE PLAČILA: NAKAZILO NA TRR, PLAČILO S KRIPTOVALUTO, PLAČILO PO POVZETJU, PLAČILO Z GOTOVINO. PLAČILO S PLAČILNIMI KARTICAMI OB PREVZEMU
ZA PONUDBE, SVETOVANJE IN OSTALA VPRAŠANJA VAM JE OSEBJE DOSEGLJIVO PO ELEKTRONSKIH IN TELEFONSKIH POTEH NA:
ELEKTRONSKIH NASLOVIH
TELEFONSKIH ŠTEVILKAH
+386 1 429 33 33 PRODAJA
+386 64 273 405 SERVIS
Nasveti za hiter nakup:
Spletna trgovina ima večkrat dnevno avtomatsko osvežene zaloge dobaviteljev in v veliki večini primerov dobavni roki držijo, seveda pa je odvisno tudi od vas, koliko hitro sprovedete nakazilo po prejetem predračunu. Spletna trgovina omogoča nakup tako potrošnikom kot tudi registracijo in nakup podjetjem z vnosom podatkov in davčne številke. V kolikor blago potrebujete kar se da hitro, vam svetujemo, da izberete komponente iz Hitrega seznama komponent za takojšnjo dobavo, saj so ti izdelki zelo hitro dobavljivi.