Nakup
Kaj je košarica in čemu služi?
Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti.
V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranite, lahko jo tudi izpraznite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku.
Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.
Kako izberem izdelek in ga dam v košarico?
Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb ''KUPI''. Po kliku na gumb, se vam odpre stran oz. del strani na kateri je izpisana vsebina vaše košarice, kjer kliknete na gumb "BLAGAJNA". Sicer lahko dostopate do te strani tudi na drugi način, če v zgornjem desnem kotu kliknete gumb "KOŠARICA".
Kaj je seznam želja?
Artikel, ki vam je všeč in bi radi še malo razmislili o njegovem morebitnem nakupu, preprosto dodate v seznam želja s klikom na gumb "Dodaj v seznam želja". Vsebino seznama želja si lahko ponovno ogledate v razdelku "Moj profil" pod zavihkom "Seznam želja". Od tukaj lahko artikel prenesete v košarico in opravite njegov nakup, ali pa ga izbrišete iz seznama, če ste medtem našli primernejši artikel oziroma, če se niste odločili za nakup.
Kaj pomeni gumb "Kupi"?
Artikel JE na zalogi pri dobavitelju, zato je naročilo takšnega artikla seveda možno. Če registrirani uporabnik klikne na gumb "Kupi", se artikel doda v njegovo košarico. Količino za posamezen artikel lahko uporabnik spreminja v košarici. Za uspešen nakup je potrebno naročilo zaključiti skozi 5 hitrih korakov v košarici. Nakup je zaključen, ko uporabnik na svoj email prejme potrditveni email, ki se avtomatizirano pošlje ob uspešni oddaji naročila.
Kaj pomeni gumb "Obvesti me"?
Artikel NI na zalogi pri dobavitelju, zato naročilo takšnega artikla ni možno. Če registrirani uporabnik klikne na gumb "Obvesti me", se vključi obveščanje prek emaila, ko artikel postane dobavljiv. Takrat uporabnik prejme obvestilo in če ga artikel še zanima, se lahko odloči za nakup in odda spletno naročilo.
Kaj pomeni gumb "Zanima me"?
Artikel ŠE NI razporejen v kategorije v naši spletni trgovini, zato takšnega artikla uporabnik ne more kupiti prek košarice na običajen način. Obstaja velika verjetnost, da vam takšen artikel lahko izdobavimo v kratkem roku, le tega vam pa lahko sporočimo, če nam s pomočjo gumba "Zanima me" pošljete predizpolnjeno email sporočilo, na katerega odgovorimo v čimkrajšem času s ponudbo in točnim dobavnim rokom. Uporabnik lahko artikle najde s pomočjo iskalnika z vpisom oznake proizvajalca oz EAN kodo.
Kako pričnem s postopkom nakupa?
Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino, po potrebi popravite količino z vpisom ustrezne številke v polje "KOLIČINA" in kliknite na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. Za dokončanje nakupa se morate prijaviti v Spletno trgovino funtech.si.
Kako poteka nakup?
|
Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?
V razdelku "Moj profil" lahko kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil.
Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?
Po Spletni trgovini funtech.si lahko brskate brez registracije. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati. Registracija je brezplačna in brez obveznosti nakupa.
Splošni prodajni pogoji:
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Spletna trgovina funtech.si medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi veljavne zakonodaje.
Več o splošnih pogojih poslovanja si lahko preberete tukaj.
Ali lahko nakup prekličem?
Nakup lahko prekličete v roku 1 ure od oddaje naročila v razdelku Moj profil/pretekli nakupi. Ob tem prejmete sporočilo na elektronski naslov, da je NAROČILO PREKLICANO.