Garancija
Garancija in pooblaščeni servisi
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material, programska oprema).
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Če ima izdelek priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri garantu ali pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se izdelek ne more reklamirati pri garantu ali pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi in je dovolj že izdan račun.
Garant oz. pooblaščen serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga. Rok za opravljanje garancijskega popravila se lahko podaljša za do 15 dni, vendar mora proizvajalec oz. pooblaščen serviser še pred iztekom prvotnega roka stranko obvestiti o podaljšanju in podati razlog. V nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije pri garantu ali na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno.
Če izdelek nima priloženega garancijskega lista (komponente, ki morajo biti strokovno vgrajene in se ne morejo samostojno uporabljati, ampak so sestavni del naprave), velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju F.U.N.T.E.C.H d.o.o. (v vsakem primeru lahko pri našem reklamacijskem oddelku preverite ali imate vseeno možnost uveljavljati garancijo direktno pri garantu, na servis@funtech.si nam posredujte kopijo računa in preverimo to možnost).
Če artikel vračate v garancijo, je zaželjeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake.
Pred dostavo ali pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju je obvezna predhodna najava skupaj z izpolnjenim zahtevkom za reklamacijo (na voljo na dnu te strani) na kontaktni e-mail servis@funtech.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje F.U.N.T.E.C.H d.o.o. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk.
Podjetje F.U.N.T.E.C.H d.o.o. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.
Za SSD-je je garancijska doba izražena v mesecih kot tudi v življenjski dobi prepisov - TBW (TeraBytes Written) - če je TBW dosežen, pomeni, da je garancija pretečena. V kolikor TBW ni presežen, se gleda na navedeni garancijski rok.
Odpiralni čas servisa: ponedeljek - četrtek, 10:00-12:00 ter 13:00-16:00 petek 10:00-12:00 ter 13:00-15:00 sobota, nedelja in prazniki zaprto
|
Strankam svetujemo, da si pri ocenjevanju napak komponent ali računalnika pomagajo s spodaj napisanimi navodili.
Cenjene stranke prosimo, da preden prinesejo komponente ali računalnik v servis, upoštevajo sledeče napotke in opozorila:
- preverite na računu, če je vaša komponenta ali računalnik še v garancijskem roku (garancijski roki posamičnih komponent so napisani na računu ali garancijskem listu); predhodno lahko preverite status garancije tudi v našem reklamacijskem oddelku s poslano zahtevo na servis@funtech.si
- predhodno testirajte računalniške komponente oz. računalnike, ki so kupljeni pri nas (v pomoč vam bodo spodaj našteti programi za testiranje);
- priporočljivo je, da poskusite ponovno instalirati operacijski sistem, saj so lahko napake na računalnikih ali komponentah tudi programske narave (kar ni predmet garancije). Predhodno si naredite varnostno kopijo podatkov, saj v določenih primerih v testne namene formatiramo celoten disk, kar povzroči izgubo podatkov. Za morebitno izgubo podatkov ne odgovarjamo;
- ko se boste prepričali v zgoraj našteto, prinesite skupaj s komponento oz. računalnikom tudi račun oz. kopijo računa;
- prosimo vas, da iz komponent oz. računalnikov v okviru možnega odstranite prah (s sesalcem, izpihovalcem zraka ali suhim mehkim čopičem), nikakor pa se pri tem ne smejo odstraniti nalepke s serijskimi številkami, ki jih proizvajalci nalepijo na komponente. Prav tako se komponente ne sme fizično poškodovati;
- v primeru nakupa posamičnih komponent, ki so namenjene vgradnji, ne odgovarjamo za morebitne nekompatibilnosti z ostalo računalniško opremo, še posebej s tisto, ki ni bila kupljena pri nas;
- neupravičeni garancijski zahtevki se zaračunajo po veljavnem ceniku za servisne storitve glede na porabljen čas oz. najmanj 1 servisno uro (=60,00 eur z DDV);
- za lažje in hitrejše reševanje garancijskega zahtevka, vas prosimo, da se predhodno najavite na email: servis@funtech.si
Programi za testiranje računalnika in posamičnih komponent:
Program za testiranje RAM- a memtest386 je brezplačen, dobite ga na naslednjem linku: http://www.memtest86.com/#download0 ISO zapis si zapečete na CD in ponovno zaženete računalnik s CD-ja. Celoten test naj se izvrši pet krat. Če test ne javi nobene napake, je RAM delujoč. Pozorni morate biti na nastavitve latenc rama v biosu in zahtevane voltaže, saj nekateri rami zahtevajo posebne nastavitve za normalno delovanje. |
Program za testiranje procesorja OCCT je brezplačen, dobite ga na naslednjem linku: http://www.ocbase.com/index.php/download Program je narejen za delo v Windows okolju. Enostavno ga zaženete, izberete "CPU: OCCT - OK" in pustite, da se izvaja vsaj eno uro. Če napak ni, je s sistemom (procesorjem) vse vredu. |
Program za testiranje predvsem grafične kartice kot tudi procesorja in RAM-a 3Dmark je v osnovni verziji brezplačen, dobite ga na naslednjem linku: http://www.futuremark.com/download/ Priporočamo namestitev najnovejših gonilnikov, ki jih dobite na domačih straneh proizvajalcev in sicer za: Priporočamo program 3DMark, ki ga namestite in ga zaženenete iz operacijskega sistema Windows. Če ni grafičnih napak med izvajanjem testa, je grafična kartica brezhibna. |
Programe za testiranje trdih diskov, ki so brezplačni, dobite na uradnih straneh proizvajalcev:
- WESTERN DIGITAL: http://support.wdc.com/download/index.asp?swid=1
Omenjene programe namestite na računalnik zaženete. Prvo izberete hitri test, če napak ni pa izberete napredni test. Če napak ni, je disk brezhiben, sicer pa vas prosimo, da si napišete kodo napake, ki vam jo je test izpisal in jo pokažete ob prinosu diska v servis.
Neupravičeni garancijski zahtevki se zaračunajo po veljavnem ceniku za servisne storitve glede na porabljen čas. |
Zahtevek za reklamacijo: