Vračilo blaga
Fizične osebe (potrošniki) lahko v 14 dneh od nakupa pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, odstopijo od pogodbe in izdelke vrnejo na sedež upravitelja F.U.N.T.E.C.H d.o.o.. Prodajalca o tej želji pravilno pisno obvestijo najkasneje v roku 14 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 14 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti na naslov prodajalca. Podjetje F.U.N.T.E.C.H d.o.o. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ali delovanje blaga. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni. Priložena mora biti kopija računa in izpolnjen zahtevek za vračilo.
Kljub zgoraj napisanemu želimo opozoriti, da nakup preko spleta kupcu ne daje več pravic kot nakup v fizični trgovini, zato nakup z namenom preizkušanja izdelka ne omogoča odstopa od nakupa brez odškodnine zaradi rabe izdelka, katere vrednosti so navedene v nadaljevanju.
Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v oz. skupaj z originalno embalažo. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
|
Kupnino bo prodajalec v roku 14 dni vrnil na račun kupca (le ta mora biti ob vračilu naveden). Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, da so izdelki rabljeni, poškodovani, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga.
Odškodnina za znižano vrednost izdelka:
- zaradi poškodovane originalne embalaže znaša najmanj 10% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku vidne posledice uporabe.
- pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, v kolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik.
- pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi povrnitev v prvotno stanje: brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila prednaložena s strani kupca.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjih odstavkov ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.
Naročene artikle (ne glede na način prevzema) je kupec/naročnik dolžan prevzeti v 8. dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, v nasprotnem primeru se kupcu/naročniku zaračuna pogodbena kazen, ker se neprevzem naročenih artiklov šteje za nenapovedan enostranski odstop od nakupa (pogodbe). Prav tako se pogodbena kazen zaračuna v primeru, da je naročilo stornirano prepozno (ko so naročeni artikli že naročeni ali pripravljeni za prevzem kupca oz. odposlani).
Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znaša najmanj 10% vrednosti naročila oz. najmanj 30€.